12 maj 2014

Skinny





"I would hate to see myself as a copy of someone else."

Varit förbi gymmet imorse,
tog med mig min lilla dotter som
roade sig med att se på film i 
Friskis barnrum med lite godis.
Hann med löpbandet
och stretch efteråt. Himla skönt!
Nu ska jag in i duschen, 
sen ska jag packa inför
resa i eftermiddag.
Veckan har börjat bra tycker jag...

Skickar en puss och kram
till alla gulliga läsare.
Utan er vore jag inget!
(Kärleken är större än hatet
- alla gånger.)

P.S.

Jag älskar att se dessa bilder.
Så vacker och smal jag är.
Hoppas ni gillar att se min
skönhet när den är som bäst också!
(Det är mycket därför ni gillar min blogg.)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C