10 maj 2014

The Boots


Många som frågat vart
dessa lårhöga svarta
stövlar i läder kommer ifrån.
De är ifrån "Din Sko" och är köpta för
c:a 2 år sedan, men använder dem fortfarande.
Har haft ett likadant par tidigare,
men de är bortslängda.
Köpte ett nytt par
igen då jag gillar dessa skor väldigt mycket.
Liknande stövlar brukar komma ut till hösten.
Bara att hålla utkik i
din närmaste skobutik.
Om du inte hittar dem där brukar de även
att gå att beställa via nätet.
Kan vara värt ett försök.

Nypris: 1100-1200 kr 

Jag hade tur och fyndade dem på rea
för c:a 200 kr. Men för mig är passformen
det viktigaste och inte alltid
priset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C