8 maj 2014

Till de som näthatar och hatar mig


Ni får detta finger!

Vill bara förtydliga att jag sällan ägnar mina hatare tid eller uppmärksamhet,
men idag kände jag bara för att slänga iväg denna så att ni får er en känga.
(Ni är inte värda mer än så.) Ni vet vilka ni är, men det vet inte jag.
Pinsamt att du/ni inte kan stå för den/dem ni är. Kliv gärna fram! (Det är väldigt
lätt att hata bakom en skärm.) Har ni inget mer till liv... Tydligen inte då ni annars
inte skulle sitta bakom din/er skärm hela tiden och vara besatta av mig.
Pinsamt, pinsamt! Jag ser ner på er.

Ni kan ju inte vara riktigt friska i huvudet
som håller på som ni gör.
Normala människor gör inte så. Gå till någon som kan
lösa era problem. Eller så fortsätter ni vara bittra
människor som näthatar unga, snygga tjejer.
Problemet ligger inte hos mig! Ni måste vara riktigt olyckliga
som håller på som ni gör...

Jag hade mer än gärna velat hänga ut er
för att skrämma er. Avundsjuka är en dygd.
Hat är det sista vi behöver mer av här
i världen. För övrigt förstår jag inte heller
 vad jag gjort dessa människor. Tydligen ska man hata mig. Avundsjuka, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C