22 september 2015

Mitt bästa livstips

Sluta jämföra dig själv med andra och börja jämföra vad du har och vad du gör med dina egna mål istället. Ett vanligt misstag man ofta gör som människa är att döma ut sin egen framåtrörelse i livet och bara se andras. De lyckligaste och mest framgångsrika människorna har en vision av vad de vill ha ut av livet och varför och de följer den visionen utan att bry sig särskilt mycket om var andra är på väg. Så istället för att vända dig till andra människor för att få vägledning och acceptans, leta efter ditt eget inre syfte och gå din egen väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C