26 november 2015

Fika med min saknade Marica

Fika med Marica denna torsdagseftermiddag, hann prata om både det ena och andra som hänt senaste tiden och kommer hända härnäst (julfirande kommer ev. firas nere hos släkt i Ångermanland ute i stuga i naturen). Saknad människa är bara förnamnet (puss!). Ikväll är lillskruttan min på besök och sedan så jobbar jag hela helgen. Guld! Livet ler. Imorgon deltar jag i Elins begravning i Örjanskyrkan och därefter jobbar jag kväll. Första advent är det också nu på söndag, vad mysigt sådant är!

1 kommentar:

  1. I mitt senaste inlägg kan du se hur du tjänar extra pengar idag utöver black friday rean, bästa tipset!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C