22 november 2015

Fullt upp söndag

Startade dagen sent med att börja på jobbet 15. Fullt upp hela eftermiddagen fram till sen stängning vid 21.30. Personalfest för All Star vid 19, fullt drag helt klart! Sedan iväg och hämta nya grejer uppe på Getberget, fyndat världens snyggaste glasbord. Älskar vintertider, speciellt såhär innan jul då advent är nära. Det ligger något speciellt i luften då, tycker inte ni det? Imorgon jobbar jag lunch, sedan träff med min prinsessa, tisdag blir det kör, onsdag work igen från 17 och torsdag tjejträff med min saknade Marica. Fullt upp hela veckan, som vanligt. And I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C