18 november 2015

Vårdcentralen och lägenhetsvisning

Fick en tid klockan åtta idag på Morö Backe vårdcentral för att hämta ut mina nya migräntabletter. Sätter hoppet på att dessa ska fungera när nästa migränattack dyker upp, de tabletter som finns ute på apotek just nu är inte att lita på för min del. Migrän är en sjukt jobbig åkomma... Jag hoppas ni läsare slipper det!

"Vad gör ni alltmest läsare då? Vad hade ni varit mer sugna på att se mer här på bloggen? Kom gärna med förslag och tips för att göra den mer attraktiv!"

Blev för övrigt bjuden på visning av Diös fastigheter på en nyrenoverad 2:a på Hörnellgatan på 1:a våningen, dock kändes hyran lite väl i överkant. Men centralt var det... Letandet fortsätter... Back to work i helgen igen. Kommer ev. slänga upp en outfitbild om jag hinner få hem det jag beställt. El o ve e (love).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C