16 december 2015

Födelsedagsfirande för Gustavs 28:e år

Ja, vaknade typ fyra idag (som vanligt), Pernilla ringde, for sen snabbt och hämtade ut ett paket till mamma på DHL, sedan iväg till Morö Backe där det var förberett middag. Vi lagade snabbt mat tillsammans, snackade skit och åkte sedan iväg för att hämta Helena för att sedan röra oss mot Pingst för att fira Gustav. Fullt med folk och mycket liv, det bjöds på fika, tårta och sjukt bra underhållning av amerikanske Joel Nunez. Nu vila för hela slanten och imorgon Olivia på besök! (Musik från kvällen finns upplagt på min Instagram: Cindy_Hedberg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C