30 december 2015

En ny onsdag

Haft min söta på besök för första gången här hemma sedan inflytten för en vecka sedan. Hon verkar redan trivas bra. Var tvungen att boka in tid på bilprovningen idag för att göra en koll på bilen och tyvärr har jag haft ett problem sedan tidigare som har slitit en del på resten av bilen som måste fixas. Håller tummar och tår att det inte kommer kosta skjortan. 

För övrigt så jobbar jag hela resten av veckan från idag så hinner inte bli så mycket kul under nyårshelgen. Spontant känner jag att det är inget att sakna då nyårs känns lite överskattat (kanske börjar bli gammal?) och kör på mitt nya år som vanligt. Känns som om jag har tusen grejer att ta tag i just nu. Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C