28 januari 2016

Vinprovning med Spring Wines


(Lite nytt smink hem. Ville satsa på lite färg.)
Denna kommer från Cubus och heter Berry Much av Maybelline.



Startade dagen med vinprovning på jobbet tillsammans med Spring Wines.
Nytt vinsortiment dyker snart upp blandat med en del gamla. Alla fungerade bra.

Mina favoriter fanns bland de strävare röda som passar bra mot kötträtter.
El Coto, en klassiker, låg i toppen. Dessertviner vore även grymt att få in mer av.

-

Vilka vinfavoriter har ni kära läsare? Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C