16 januari 2016

Pubpass på OW


Hemma efter nästan 10 timmar på jobbet,
Trött i benen och huvudvärk på G. Iväg halv fem och hemma halv fyra.
Mycket att göra ikväll. Skönt att få vila hela söndagen.

Ha en fin söndag, läsare. Kärlek.

La en snabb sminkning i form av ögonbrynsskugga i svart/grått,
läppstift för brunetter i hallonrött, solpuder på kindbenen och mascara.

La dagkräm innan jag jobbade med foundationen och 
ovanpå det mineralpuder från Make Up Store.


Tyckte att kontrasten mellan läppstiftet och solpudret passade bra.
Att jobba på ett bra underlag gör sminkningen så mycket lättare att få till.

Ska slänga upp lite mer skönhetstips från min sida i form av hud och make.
Känns som jag varit dålig på det och kanske kommer en annan dimension av mig fram.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin blogg du har, rolig att läsa! Kram
    nouw.se/mmadeleinee

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Madeleine! Det var roligt att höra! :) Kram tillbaka!

      Radera

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C