5 januari 2016

Ledighet och vila

Startat veckan med att jobba kväll, ganska okej för att vara måndag på jobbet, mycket bokningar inför imorgon, men hade tyvärr redan planer så jag var tvungen att tacka nej för ett inhopp. Ledig tisdag, onsdag och torsdag, dotter på besök, sedan jobb hela resten av veckan. Går sakta men säkert framåt här hemma i lägenheten. Beställt nytt set av påslakan och övriga tillbehöver för min nya säng förra veckan, väntar bara på att det ska komma hem. TV-bänk och matbord är nästa grej att titta på, sedan gardiner och nya växter och tavlor. Tid ska det få ta! (Lägger upp bilder allteftersom.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C