1 januari 2016

Plus och minus 2015

Vad jag är glad över:

Att jag klättrar framåt och uppåt. Ingenting jag tycker är särskilt märkvärdigt, men tyvärr ska det vara svårare gjort än sagt vissa gånger. Bara att släppa och gå vidare från det mindre bra till något bättre.

Att jag håller mig till mina mål. Önskar dock att tanke och mål stod närmare och gick fortare än vad det gör just nu.

Att jag lärt mig att det finns så mycket bättre där ute att få. Olyckliga förhållanden är aldrig värt det.

Vad jag är mindre glad över:

Stressen, migränen och mina svåra sovtider. Kan aldrig riktigt tagga ner och hitta rätt rutiner som är bra för mig. Borde lära mig att prioritera mig själv.

Vad som gör mig gladast:

Anita Olivia Brännström.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C