16 februari 2016

Casual vinter/vår 2016


Låga boots tillsammans med lång cardigan i gråskala.
Skulle jag trivas i i vinter.


En bra vardagsstil för resande till större städer.
Men även till vardags.

-

Funkar framåt vintern/våren. Stylingidé.
Gärna svart under.


Tänkte att det skulle kännas kul att få dela med mig av olika
stiltips här på bloggen och visa hur jag kombinerar dem på bästa sätt.

-

Ta gärna del av tipsen om intresse finns (dessa tips är för er).
De flesta plagg blir fina på bara kombinationerna för dem blir rätt.

-

Är man kort kan alternativet vara att sy en del upp så fungerar 
modellerna fortfarande lika fint och helheten blir bra. 

-

(Personligt tips då helheten är klar.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C