30 mars 2016

En quick update på bloggen

Ledig måndag till onsdag (sista dagen idag) och börjar jobba från 16 imorgon igen för att sedan köra på hela resten av veckan. Ledighet har mest bestått av familjemys hemma och vila. Måste lära mig att dricka mer vatten då jag tycker att jag får huvudvärk konstant. Mindre kul! Jobbat över 86 % i månaden och saktar inte ned på takten för nästa... Kram till er glada följare!

"Jealousy is just lack of self-confindence." (Det mesta är möjligt med det. Ha skinn på näsan om du möter det. Det är inte dig det är fel på.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C