4 april 2016

32,5-timmarsvecka avslutad


Och imorgon är jag (tack, gode Gud) - ledig.
Ska försöka hinna med att träffa Marica (saknad!) och sedan hämta upp min baby.
(Fått en iPhone som vi gillar att se varandra från via facetime.)
Bästa alltså.

-

Life's a blessing. 

-

Måste för övrigt boka tid hos sjukhuset för att ta ut min p-stav.
Den suger hårt just nu. (Hoppas på bättring.)
Tror bl.a. att min migrän kan vara bidragande pga. den.


Dessa ord känner jag är så klockrena för hur jag lever mitt liv.

-

Do good and good will come to you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C