20 april 2016

Mamma- och dotterhelg i Stockholm


Vardagssnyggt och skönt nu i vår. Nytt hopplock för ikväll. (Som kändes on point.)
Kängor, cape och vardagsväska. Ledighet imorgon dessutom, skönt!
En skön onsdag på jobbet har det dessutom varit. Lagomt mycket gäster och skönt väder.

-

Min hjärter dam är lämnad på förskolan sedan imorse och resten av veckan
hos pappa sin. Saknad redan denna stund. Suttit och tittat på hotell och resor ner till Stockholm
ikväll. 4-stjärnigt för 2000 kr för 2 nätter (centralt), resa dit ner och upp (3,500)
och shopping på det. Skulle lätt vilja i sommar...

-

Nordic Light Hotel kändes passande för mig. (Centralt, i toppdesign och weekendpaket inkl.
presentkort på NK värt 300 kr för 1,800 kr á 2 nätter.) Och framförallt: vuxet.

-

Nästa steg: semester-planerande. (Olivia skulle älska det här.)
Semester när det är som bäst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C