9 april 2016

Världens värsta migränlördag

Gjorde tre timmar på lördagkväll på jobbet innan jag åkte hem och dog i sängen. Migrän på tre sekunder och jag var död. Vilar mig idag (fortfarande inte kry). Usch, vad jobbigt! Och imorse for Olivia till sin pappa efter att ha hälsat på mamma hela veckan. Känns både och! Skönt framförallt att få vila sig, varit en hektiskt vecka. Haft barnvecka sedan i måndags, kalas i tisdags jobbat onsdags och vart ledig torsdags. Fredag kvällspass och migrän på G. Lördag vila och söndag åter på jobbet. Dessutom tappat bort alla mina kort i veckan så jag måste beställa nya, och suttit i telefontid med facket lite för många timmar... Ja, livet i ett nötskal just nu. Nästa vecka blir nog lika stressig. Migränen gör det inte bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C