10 april 2016

Veckans planer (lite snabbt)

Måndag: Springa in på banken och göra ärenden. På eftermiddagen hämta Olivia från dagis.
Tisdag: Vara hemma, städfix.
Onsdag: Lämna på dagis, jobba kväll.
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba
Lördag: Tjejkväll och utgång! Fira Julia <3 (Ska försöka hålla mig redig på nykter på söndagen.)
Söndag: Jobba <3 Hihi. (Jag har en stor förkärlek för att öppna på söndagar efter ferre. Oftast väldigt bakis. Men något glas vin blir gott.)

(Min vecka i snabba drag. Ha en fin söndagkväll, läsare. Kärlek och fina tankar till er! Life's good (but stressful). Allt ska hinnas med och bloggen också.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C