10 maj 2016

Familyfun med Lovisa, Kayden och Kenneth

Haft en mysig tisdagseftermiddag med grannarna idag, blivit bjuden på god mat och sedan busat i lekparken nedanför halva kvällen. Efter det en sväng hit hem till oss för att umgås och nu sovdags för de små. Jag ska roa mig med att sy upp mina nya gardiner till sovrummet jag köpte från Hemtex förra veckan och Olivia är sovartagen. Imorgon jobbar jag igen från 16 och sedan resten av veckan. Måste hämta upp paket från Morön (ny hylla från IKEA) och macken på söder (nya täcken och kuddar). Drygt att inte ha bilen här... Till sommaren ska den vara igång igen!


Nya gardiner från Hemtex och nytt påslakanset 
från Ellos hemma i mitt sovrum. (Fick hem det till slut.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C