25 maj 2016

Catch up med Susanne

Hann med förskolelämning (som vanligt imorse på Morö Backe) och sedan en sväng hem igen för att därefter hamna i telefon med Susanne innan vi slutligen bestämde oss för en träff på stan. Hade knappt en sekund över för oss själva innan vi bestämde oss för att bege oss mot kafé Rivis istället. Satt där och snackade lite innan Krille kom för att möta upp oss och jag skulle bege mig till jobbet. (Vi båda saknar våra saknade tjejkvällar.) Annars en lugn kväll på Tatung och imorgon back to work. Blir att dra in pengar hela resten av veckan. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C