29 maj 2016

Morsdag och fullbokat

Morsdag och fullbokat även detta år. Non-stop med gäster från öppning till stängning och nu hem och vila för att sedan ta tag i tvätt. Imorgon dagishämtning och lek med Olivia fram tills onsdag. På onsdag kör jag igång med lunchjobb och sedan kvällsjobb för att sedan köra på hela resten av veckan kväll. Stämplar ut denna månad med uppemot 108 timmar. Går säkert upp i tid i juni sedan en veckas semester i slutet av juli (välförtjänt vila på 2 år). Oj, vad jag ska njuta! (Kommer ladda med något glas vin och bus med Olivia mellan varven.) Love my co-workers, love my work. Life's good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C