23 juni 2016

Bokat klipp- och färgtid på Torsten

Tänkte kapa längder (hade tanken mot en snygg bob) och färgning något åt detta hållet. Stilen kändes som helhet något som jag kan tänka mig. Även mörkt brunt i en nyans som lyfter upp skulle kunna tänkas (inspo i sin helhet). Kan bli förändringar, summa summarum så var jag sugen på en förändring. Blir en större (och helt rätt i tiden) förändring för mig. Vad jag behöver detta...  Känns både praktiskt och snyggt när jag har småbarn och jobbar mycket. Långt hår måste skötas på ett helt annat sätt för att det ska se bra ut.

Länk här: https://se.pinterest.com/pin/405394403940045812/ (Khloé Kardashian på bilden, classy look. Snelugg samt att det slutar under kinden. Samt grym färgning och snyggt med målade läppar till. Pinterest hade för övrigt många snygga hårstilar under bob att inspireras av. Passar min runda ansiktsform och vi har ganska lika drag. Vill för övrigt poängtera: detta händer inte ofta! Men var så sugen på en förändring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C