4 juni 2016

Make: Sotat med röda läppar (tuturial)

Bra länk till denna look finns på: https://www.youtube.com/watch?v=L9xmNly2MLQ

Helt klart sevärd (samt en sjukt snygg look)! Denna ögonmake passar bra ihop med röda läppar. Exakt vad jag var ute efter att lära mig. Kan lätt tipsa vidare om denna sjukt vackra sminkning!



Använt mig av nya skuggor i mörkbrunt, ljusbrunt mörkare vitt
och orange för att matcha det röda.













Dock hade jag inga lösfransar hemma för att få looken att se
extra glammig ut.

Vad jag tycker om med denna look är att den passar bra med röda läppar.
Röda läppar kan i princip bli snyggt på vemsomhelst,
samt att sotade ögon är sjukt hett.

(En tjugominuters sminkning perfekt för utekväll.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C