25 juni 2016

Vad jag helst lägger fokus på: Skönhet

Min prio-lista (i vilken ordning jag prioriterar vad när jag ska göra mig snygg):

1. Kläder (en snygg helhet på outfiten är viktigast, har en bra basgarderob)
2. Smink (mest färg på läppar och snygga bryn samt en bra hud, bra märken är viktigt)
3. Hår (inte alltid jag orkar lägga så mycket krut på det dagligen, går alltid till frisören när jag klipper eller färgar det)
4. Smycken (inte alltid jag bär det, använder oftast en dyr klocka av märket Guess och helst i guld)

Alla har vi alla olika sätt att göra oss snygga, detta är min 1 till 4 (1 först och 4 sist).


1. Basgarderob för livets alla tillfällen


2. Eyebrows on fleek


3. Hos en bra frisör för klippning och färgning


4. (Dyra) accessoarer


Skönhetsrutiner - stilen är viktigast
och framförallt hitta en som passar en själv bäst
(därav alltid bra att ha en basgarderob).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C