20 juni 2016

Vad jag saknar... (just nu)

- Fikor ute i Göteborg med tjejkompisar (på NK)
- Shopping inne i city i Stockholm (ZARA, bättre H&M och större utbud rent generellt)
- Boende på hotell och hotellfrukost (lyx i vardagen)
- Familjetrippar (Ikea, Vitberget)
- Myskvällar med bra hyrfilm film framför TV:n (helst bra filmer)
- Min Iphone 6 (kom tillbaka snart!)
- Utlandsresor till varma ställen (annat klimat, tack)
- Vin, goda drinkar och utekvällar
- Mitt jobb (finns nog inget roligare ställe att jobba på)
- Att resa med Olivia (my BFF)
- Att äta ute på nya som gamla ställen (matupplevelser)
- Min bil (ta mig någonstans)
- Träningskortet (vart försvann det?)
- Att klä upp mig (viktigt!)
- En grymt bra kamera (fortfarande)

Vad jag vill testa:

- Att äta ute på nya omrenoverade saluhallen i centrala Skellefteå
- Brygg CC's "nya" kafé

(Och nu är det äntligen sommar igen. Bara vädret gör en mer peppad och gladare för det mesta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
Känd fashionista, småbarnsmamma och bloggerska. Har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Bloggar även om mitt familjeliv som singelmamma. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbar inom restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Snapchat: Cindy_Hedberg. Massa kärlek /C