30 augusti 2016

In The Moving (Change)



Närmaste veckorna kommer bestå av lägenhetspyssel.
Ska satsa på att göra det mysigare. In med grejer igår. 20 min från jobbet.
Just nu bor jag i alla fall på Anderstorp.

-

Ny 49'' TV (väldigt elegant i stilen) köptes igår med surffunktioner
via platta, dator och mobil.
Soffa ska in samt annat... Kul det här!

-

Back to work på onsdag och veckan ut. Kan ej vara hemma alltför ofta...
Känns skönt att äntligen få börja landa. Yay.

#workaholic (what else to do with life)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C