13 augusti 2016

Lägenhetskontrakt fixat


Och inflytt den 28:e augusti till 2:a på Anderstorp.
Känns bra att bo och jobba i stan! Tvårskontrakt påskrivet och klart.


Alltid på tårna.
Kids, work & home. <3

Kul att ha fixat eget nära familjen nu (som min dotter önskade),
dock är det mycket som ska göras inför den.

Tusentals med energi och motivation skulle inte skada.
Don't like to be lazy och alltid med mål i sikte.
Önskar dock att jag kunde vara duktigare på att prioritera mig själv oftare,
tyvärr har jag den personligheten att jag inte gör det.
Aldrig fel att ta hand om sig själv bättre.

Avslutningsvis:

Life happens because you're making plans for it.
And always do good.

Och så lite good karma, tur och hjärna på det.
(125-timmars jobbmånad i månaden.)
You gotta do what you gotta do (plikttrogen som jag är).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C