27 augusti 2016

Matfesten och work 17


Förbi Matfesten en sväng med gammal barndomsvän 
och work sedan 17 ikväll. Saknade tider!

-

Hatar när stressiga tider infinner sig och jag får tillbaka min migrän.
Den är svårsläppt.

-

Just nu var det längesen för ett glas vin... Miss miss.
Lägenhetsflytt i helgen, nycklar i handen. Mer att göra!
Ka-chingar drygt 130 timmar i månaden.

-

Vad jag saknar just nu: att läsa mer. Svåra som lätta kurser på universitetsnivå.
Hade varit en kul side-kick utöver jobbet. My mind can't stop thinking.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
Känd fashionista, småbarnsmamma och bloggerska. Har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Bloggar även om mitt familjeliv som singelmamma. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbar inom restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Snapchat: Cindy_Hedberg. Massa kärlek /C