27 augusti 2016

Matfesten och work 17


Förbi Matfesten en sväng med gammal barndomsvän 
och work sedan 17 ikväll. Saknade tider!

-

Hatar när stressiga tider infinner sig och jag får tillbaka min migrän.
Den är svårsläppt.

-

Just nu var det längesen för ett glas vin... Miss miss.
Lägenhetsflytt i helgen, nycklar i handen. Mer att göra!
Ka-chingar drygt 130 timmar i månaden.

-

Vad jag saknar just nu: att läsa mer. Svåra som lätta kurser på universitetsnivå.
Hade varit en kul side-kick utöver jobbet. My mind can't stop thinking.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C