8 oktober 2016

Sjuk denna fredagkväll...




Jobbat sex timmar och sedan direkt hem för en kopp te, 
lite TV och en önskan om att min migrän ska försvinna. Känns förbannat jobbigt.

Sista jobbdagen på söndag innan barnveckan börjar på måndag. 
Sjukt sugen på att köpa hem spa från Rituals att göra hemma för att få energi i själen igen.

Känns verkligen som jag är i behov av det. Stressen sliter på en.
(Dags att återuppbygga mig själv igen.) Tipsar vidare på bloggen om jag hittar något bra.

Uppdaterar Snapchat mellan varven på:

Cindy_Hedberg

Ha en fin kväll, lovers.
Livet är stressfullt och det är vad jag gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C