2 oktober 2016

Söndagspromenad i fina Ursviken



Work 17-03 lördag. Ledig söndag (längesedan sist!). GOD, så skönt!
Söndagar är bästa dagen att vara ledig på... Någon fler än jag som tycker det?

-

Eftermiddagpromenad i Ursviken med Marica och en kopp kaffe idag.
Min första lediga söndag på länge, vad passar då bättre än att träffa en människa man tycker om?

-

Ha en fin söndag, läsare. 
Imorgon ledig med barn och tisdag likaså. Sedan jobba och sova resten av helgen.
Det händer grejer just nu!

#life #work #moving #kids #home #friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C