30 november 2016

Nya läsarfrågor: bröstförstoring


Svar: För det första, tack! La in 620 CC i varje vilket blir en D-kupa.
Runda i formen med hög profil kallades de dvs. de ser mer ut att
åt det "onaturliga" hållet.

Ville inte göra för stort men inte för litet utan tyckte jag hittade en storlek som
blev bra på mig. Tycker att för stort kan förstöra utseendet samtidigt som ett alltför litet resultat
kan göra att förändringen inte syns vilket gör att man kan bli missnöjd.

Men vad jag tror så är D-kupa en ganska bra storlek om man vill ha
stora bröst men inte onaturligt stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C