24 oktober 2018

Ett snabbt blogginlägg

Tänkte att det kunde vara på tiden att slänga in ett litet blogginlägg här då det var ett tag sedan senast och jag saknat att uppdatera. Har mestadels jobbat senaste tiden och haft barn hemma mellan veckorna så det har varit fullt upp med det mesta. Livet har rullat på som vanligt. Dock är jag ganska hemmastadd just nu i Skellefteå och har mer eller mindre landat med livet sedan senast. Känns dock inte som om jag riktigt vet vad som tänkas komma skall i framtiden. Magkänslan säger att mycket kan hända. Vill slutligen önska er en trevlig onsdagkväll med en påminnelse om att jag fortfarande finns på bloggen.... Ska försöka stanna mer aktiv! Massa kärlek /C






Landat hemma i Skellefteå... For a little whiIe.
-
Och sist men inte minst, vilka är ni som följer mig? Lägg gärna en kommentar och berätta om er själva! Vore kul att veta då ni är många som följer mig genom min blogg men trist då jag inte kan se vilka ni är.
Skriv gärna en rad eller två och berätta även varför ni gillar att läsa om mig samt kanske vad som vore kul att ser mer av! Ni är i alla fall ett tusental eller två vad jag kan se!




Travel is the only thing that makes you richer.

...and no place is home. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C