5 maj 2014

Tips: Vacker hy


- Mineralpuder med lyster ger fin hy. Även om smink hjälper mycket på traven för att förbättra utseendet så är en fin hy A och O för att få till en vacker sminkning och lysa det där lilla extra.

- Hitta en hudkräm som passar dig och rengör huden varje kväll. Jag använder ansiktsvatten och hudkräm från Olay Essentials.

- Fukt är ett annat tips som funkar (bastu, bad och krämer). En fin hy kan göra underverk för ditt utseende. Personligen får jag höra att jag ser ut som en docka när jag snyggat till mig det där extra (make, hår och kläder). Men det är hyn som gör att jag blir vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C