31 augusti 2015

Lunch ute och hel mobil (tills vidare)

Startade min lediga måndag med att möta upp mamma och Ulla för lunch ute i det fina vädret och en sväng på stan. Sedan iväg mot Kristallen för att hämta upp Olivia och umgås med henne under eftermiddagen. Köpt världens bästa skal (förvaring?) för min Iphone 6:a. Nu kan inte Patric hota med att slänga den i golvet (och jag kan inte tappa den utan att den ska paja igen).

Imorgon svänger jag och Ulla förbi kören för att öva in lite nytt med Gustav och resten av Victory. Längesen sist! Ses där då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C