2 september 2015

Ledighet 3 dagar...

Varit ledig i tre dagar nu innan jag börjar om att jobba igen imorgon. Vaknade med migrän imorse och  har laddat med Ezeeno (migräntabletter) och vila för att bli frisk så fort som möjligt. (Inser hur lite jag övehuvudtaget har tagit hand om mig själv senaste tiden.) Var förbi optikern igår, samtidigt som jag och mamma var förbi stan en sväng, och fick linsförbud fram till fredag för att vila upp ögonen. Jag hoppas de blir återställda efter senaste tidens infektioner och ont. Ikväll blir det att dricka varmt, kurera och att bara känna sig hel igen. Börjar jobba 17 imorgon och sedan helgen. Ha en fin kväll, läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C