11 november 2015

En gårdagens "innan iväg"-bild...



Bara lite personliga tankar sådär:
Kan inte fatta att jag har så många som faktiskt dagligen följer
mitt liv. Det finns många intressanta människor
där ute, men gud, jag tar det inte för givet att det gör
just mig speciell. Vad kul att ni finns och vad kul att ni hänger med!

Guld värt att ni tittar in hit nu och då!

Någonting speciellt måste det vara med mig som gör att ni
stannar kvar här, men vad det är vet jag inte.

En liten ögonöppnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C