9 januari 2016

Jag i ett nötskal

Äventyrlig, gillar spänning, nya miljöer, resor, äter hellre ute än hemma, träffa folk som ger bra energi, ärlig, vänlig, rolig och underhållande. Stort intresse för utseende, tillbakadragen och blyg, men otroligt fin under ytan när du väl får lära känna mig. Bra värderingar, gillar barn. Byter stil ofta, gillar att bo flott. Älskar att bo på lyxiga hotell.

Har rest mycket men vill fortfarande resa mer, gärna New York. Dricker gärna vin eller mojito under sommaren. Vitt är att föredra men rött är minst lika gott. Har en svag gen för bad boys. Älskar femrätters och sjurätters med tillhörande vinmeny. Född i Sverige, blandade föräldrar. Mamma från Indonesien pappa från Sverige. Uppväxt utanför Skellefteå. Snabbtänkt.

Stor familj. Har ett förfärligt högt skratt. Alltid glad utåt. Jobbat i restaurangbranchen större delen av mitt liv. Älskar att träffa människor. Pluggat på universitet mellan varven. Just nu fortfarande i restaurangbranschen. Träningsfreak i perioder. Ambivalent. Lite svår med kärleken. Troende kristen. Lever både för dagen och för framtiden. Gör människor glada. Och sist men inte minst:

Jag älskar livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C