17 juli 2016

Classy Nellyholic - mina stylingval



Nytt in för party.

-

Mina personliga stylingval.
Kändes som en trendig legstopper.

-

Gillar snörningen, klacken och hur den sätter fokus på ben 
tillsammans med en snygg cape och svart kort klänning

Finns inne på Nelly.com.
(11-centimersklack men dock väldigt bekväma på
mycket tack vare dragkedja i hälen runt foten.)

-

Bara långa ben känns hett i sommar
och stilen känns både trendig och sexig.

-

Ledig måndag till tisdag med barn till onsdag sedan work hela veckan ut
för att sedan (yay!) gå på semester en hel vecka. 

Måste ladda med lite drinkar och vin hemma!
Smaken av mojitos saknar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C