3 mars 2017

En TB



En TB från förra året. Work hela helgen som vanligt. Money talks. 
P&K.

4 kommentarer:

  1. Hej! Hittade till din blogg idag och måste säga att dina bröst blev jättefina! Jag funderar på att göra mina också och undrar bara var du gjorde dom? Om jag får fråga!! Du behöver inte svara om du inte vill och om du inte vill svara här kan du maila om du ser min adress :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gjorde dem på min närmaste klinik och det var i Umeå på Polarkliniken. Fick konsultation i Skellefteå innan jag åkte till Umeå för operation. De stod för hotell i samband med resan. Lycka till!

      Radera

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
34-årig tonårsmamma och bloggerska som har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbat inom hotell- och restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Massa kärlek /C