22 juni 2016

För att ta bort synliga ärr efter ex. operation (Mepiform)



Läggs som ett plåster ca 1 cm utanför ärrbildningen (endast läkta ärr) för att minska synligheten. 
Ett värt tips för ex. bukplastik, kejsarsnitt, bröstförstoring eller diverse ärr. Finns inne på apoteket eller deras hemsida. (Mer info där.) 

-

Använt min i ca. 3 dagar och resultatet väntar inte på sig. Denna påskyndar effekten av att ärret bleknar bort. Före- och efterbilder finns att se på nätet. Tipsar gärna vidare! (Ska användas 6 månader.)
Push up-bh under funkar bra till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Skellefteå, Västerbotten, Sweden
Känd fashionista, småbarnsmamma och bloggerska. Har passion för stil, mode, trender, skönhet och resor. Bloggar även om mitt familjeliv som singelmamma. Även lite mat- och dryckestips kan dyka upp mellan varven då jag jobbar inom restaurangbranschen. Född och uppväxt i Skellefteå med rötter från sydostasiatiska Indonesien och Sverige, bor i Skellefteå. Driver en populär blogg med minst 2000 unika läsare. För kontakt maila mig på: Cindy_Hedberg@hotmail.com. Instagram: Cindy_Hedberg, Cindys_Mode. Snapchat: Cindy_Hedberg. Massa kärlek /C